Newsfeed

Cred că am vreo 5-6 articole începute, la care n-am reușit să apăs Publish din nici eu nu știu ce motive.  Azi însă sunt în patul meu de acasă, am dormit mult, m-am trezit relativ devreme, mi-am savurat cafeaua și am ascultat muzică bună. A fost o dimineață tare relaxantă, deși recunosc că am site-ul BNR deschis pentru că, da, plănuiesc să mă documentez pentru tema la Monedă. Cu toate astea, nu am încă starea necesară ca să-mi canalizez toată atenția către Mugur Isărescu & Co., așa că am zis că articolul ăsta sigur va ajunge ”la print”, adică pe home page🙂

Ce am mai făcut în ultimul timp? Cel mai important, am ajuns în etapa de promovare a proiectului la care lucrez la VIP, Economics through a Macrofying Glass . Așteptăm de-acum aplicanții și a sosit momentul să vă spun și aici mai multe despre el, poate cineva interesat dă peste articol.
Ce este EMG? E o școală de macroeconomie, care se află deja la a 9 a ediție și care le oferă posibilitatea studenților pasionați să participe la un curs de nouă zile ținut de fostul director al Băncii Mondiale, Lajos Bokros. De asemenea, după-amiezile vor fi petrecute în compania unor oameni din mediul economic românesc (Valentin Lazea – de la BNR, Laszlo Diosi – de la OTP Bank, Tony Lybek – de la FMI și alții). Pe lângă discuțiile despre criza datoriilor suverane, participanții vor afla de la oamenii mai sus amintiți ce înseamnă să-ți contruiești o carieră de top în economie și vor beneficia și de traininguri pentru dezvoltare personală.
EMG va avea loc în perioada 28 aprilie – 6 mai și se va ține la Maastricht School of Management, București.
Așadar, proiectul se adresează oricui este pasionat de economie și completează formularul de aplicare de aici. Deadline: 22 aprilie!
Cei care trec de faza formularului vor fi chemați la interviu și în urma acestuia vor fi selectați sau nu pentru a participa la proiect🙂

Dacă vă interesează, vă aștepăm aplicațiile. La fel, dacă știți oameni care credeți că ar fi interesați, share-uiți cu ei informația, you know, sharing is caring😀

În rest, am din ce în ce mai des senzația că am o problemă mare cu timpul. Nu-i vorba că nu-mi ajunge, în ultima vreme reușesc să mă încadrez în el, doar că trece extraordinar de repede. Adică, stai puțin, acum e luni, acum e vineri? Acum a început semestrul II, acum mă pregătesc de sesiune? Nu prea-mi place, dar cum n-am ce face, mă bucur de fiecare minuțel liber ca să ies la o plimbare, să stau cu oamenii care mi-s dragi, să mă plimb cu bicicleta prin parc (am stat o oră și cincizeci de minute la coadă ca să închiriez o bicicletă cu care m-am plimbat o oră, fun, huh? dar a meritat😀 ) sau să zâmbesc/râd la câte un episod din Friends🙂

Îmi place că a venit primăvara și din punctul de vedere al temperaturilor și pomilor înfloriți și, odată cu ea, vacanța. Deși e scurtuță, o să mă încarc cu multă energie pozitivă😀 Ceea ce sper să faceți și voi în cele câteva zile libere pe care le aveți cu ocazia sărbătorilor pascale🙂

 

2 thoughts on “Newsfeed

Leave a Reply

