In a Fisherman’s Language

Hristos  a înviat!

Sper că ați avut câteva zile frumoase alături de oamenii care vă sunt dragi și v-ați încărcat bateriile🙂

Eu la București nu mă uit la televizor, dar când vin acasă mai prind câte-o știre, câte-o reclamă, câte-o emisiune stupidă la care aleg să nu mă enervez și închid televizorul. Nu am răbdare să văd circul politic de la TV și nici toate violurile și crimele de la ora 17. Cu toate astea, uneori văd chestii drăguțe, cum a fost știrea despre James Arruda Henry.
Poate ați auzit de el, este vorba despre omul care a învățat să citească la 95 de ani. Abia la vârsta de 96 de ani a reușit să-și scrie numele, pentru că toată viața a trebuit să muncească și nu a avut ocazia decât după 90 de ani să-și împlinească cel mai mare vis, așa cum mărturisește el însuși.
În plus, omul a scris la vârsta de 98 de ani o cărticică pentru copii, o autobiografie în care povestește cum a ajuns în America, care se numește ”In a Fisherman’s Language”.

How cool is that?

Ce m-a impresionat pe mine nu e faptul că el a învățat să citească la 95 de ani, dacă se afla în deplinătatea facultăților mintale și creierul încă îl ajuta, foarte bine. Mi se pare fantastic faptul că și-a dorit atât de mult să învețe să citească, încât nu și-a abandonat visul. Mulți oameni de vârsta lui ar fi zis probabil: ”Eh, asta e, dacă n-am făcut-o până acum, la ce mă mai ajută de acum încolo, altă treabă n-am decât să stau cu ochii-n abecedar.”
Așa că, din partea mea, tot respectul pentru domnul Jim. Câți dintre noi ne mai urmăm visurile cu atâta determinare? Eu zic să luăm exemplu de la bătrânelul ăsta simpatic😀

Leave a Reply

