Cugetări

Ce faci atunci când crezi că sunt decizii pe care le-ai luat pentru totdeauna, dar brusc simți că poate e cazul să mai arunci o privire? Că poate sunt oameni care mai merită o șansă sau situații în care trebuie să lași garda puțin mai jos și să faci tu primul pas?

Ce faci când știi că unii oameni nu mai înseamnă pentru tine ceea ce însemnau cu doar puțin timp în urmă? Îi ții în continuare aproape în numele relației strânse pe care ați avut-o până atunci sau te depărtezi încet-încet de ei?

Ce faci când ceea ce simți nu e în concordanță cu ceea ce raționezi? Ce asculți mai întâi?

5 thoughts on “Cugetări

  1. Sunt părtaşă la o situaţie asemenătoare, “atunci când unii oameni nu mai înseamnă pentru tine ceea ce însemnau cu doar puțin timp în urmă”. Mi-am pus aceleaşi întrebări ca tine, n-am găsit răspunsuri şi nici nu m-am putut decide pentru una din ele. Mi-am irosit destulă energie cu situaţia respectivă, până când am cedat şi am luat decizia de a nu lua nici o decizie cu privire la situaţia respectivă. Pur şi simplu, am ales să mă detaşez de situaţie, să mă gândesc cât mai puţin sau chiar deloc şi să las timpul să hotărască. Să văd ce se mai întâmplă cu situaţia respectivă, dacă mai merită sau nu. Şi, dacă mai voi decide pentru una dintre cele două, bine, dacă nu la fel. M-am dat la o parte şi las viaţa să curgă.

    Toate cele bune!

  2. Oho, Ioana! Ai pus “intrebarea”! Daca as fi primit un banut pentru fiecare data in care m-am aflat in situatia asta…as fi fost concurenta pt Bill Gates. As fi ipocrita sa zic ca imi ascult ratiunea. De obicei, mai ales in cazul fetelor, functioneaza instinctul. Si daca, din cauza ratiunii, iei decizia sa pastrezi relatia sau sa reinnoiesti o relatie, vei ajunge sa realizezi singura ca lucrurile se racesc de la sine (si da, din cauza ta implicit). Cu timpul, am invatat sa apreciez lucrurile astea printr-o metoda care mi-a fost insuflata de mica, dar credeam ca e o prostie pe vremea aia. Daca as face X lucru, mama sau tata ar fi mandra/mandru de mine? M-ar sustine? Chiar daca nu e tocmai decizia potrivita, stii macar ca ai un sprijin sau chiar doua… “si cand simti ca nu mai poti, alergi la adapost!”.🙂

  3. Oana S. și Oana, vreodată ați ajuns la concluzia că ar fi fost mai bine să vă ascultați inima?😀
    Paula, sper ca în final să iei decizia cea mai bună pentru tine, care te face fericită. Știi, era un citat: ”The best decision is a made decision.”🙂 Și eu am ales până la urmă să fac ca și tine, să las viața să curgă cât de cât și oi vedea eu, nu vreau să fac ceva de care nu sunt sigură. Cu toate astea, uneori mă gândesc că mai bine să regret ceva ce am făcut, decât ce n-am făcut. Greu cu deciziile astea.

    O primăvară furmoasă să ai!

    Claudia, interesantă metodă😀 Situația care m-a făcut să scriu are însă o particularitate: știu că aș fi susținută din partea aia indiferent ce decizie iau, așa că efectiv rămâne discuția cu mine.
    Oricum, și eu folosesc metoda asta deseori😳

Leave a Reply

