Noaptea

Din categoria ”când aduni prea multe frustrări” vine și articolul ăsta. E  2 noaptea, am un curs la 7:30, pe care cel mai probabil o să-l ratez, și un test la 9. Capul îmi plesnește de la atâta stat cu fața-n calculator și-n formulele Excel-ului. Nu știu dacă v-am mai zis, dar după mine Excel-ul e ca o femeie: dacă știi cum să te porți cu el, îți întoarce favoarea, te ajută extraordinar de mult etc., dar dacă nu știi cum să-l iei și nici nu vrei să-nveți din indiciile pe care ți le dă, poate să te termine psihic și să te facă să-ți dorești să nu-l fi cunoscut vreodată.
Așadar, o să dorm vreo 5-6 ore, în condițiile în care eu fac parte din oamenii ăia care funcționează bine după vreo 8 ore de somn așa. Dar am început să mă obișnuiesc cu oboseala asta constantă și cu lipsa timpului. Și cu toate astea, vreau enorm de mult o pauză. Mai întâi să recuperez somnul, iar apoi să uit de cursuri pentru o vreme, să ies să mă plimb, să beau cafele la terase și să ies cu bicicleta, să stau pe-o bancă în parc și să citesc sau pur și simplu să stau cu oamenii dragi. Vreau să merg acasă, că uneori mi se face dor până și de perdelele de la geam, că de patul meu mi-e dor în fiecare minut.
Pur și simplu vreau o zi mai lungă, de 30-35-40 de ore, fiindcă momentan pierd prea multe lucruri din viața asta. Pentru că privesc în viitor și uit de singurul lucru pe care îl am: prezentul.
Pentru că așa cum i-am spus unei prietene care numai ce-a făcut 20 de ani (la mulți ani, băi!), nu avem decât momentele astea: ”Make a plan. Set a goal. Work toward it. But every now and then, look around. Drink it in. Cause this is it. It might all be gone tomorrow.” 

I wanna drink it in.

P.S. Post plin de frustrare, I’ll be better tomorrow😳

4 thoughts on “Noaptea

  1. selecteaza cursurile ce nu-s musai obligatorii. a nu se intelege ca frecventarea lor coboara in interesul cu care transmit mesajul, ci daca la evaluarea finala, nu se ia prea mult in calcul procentul aferent frecventei la curs, contributii la seminarii/laboratoare, fa-ti timp de nani intre cursuri aranjate pe mai toata durata zilei, mai ales daca noaptea adormi tarziu si insuficient pentru refacere. si weekendul la fel, dramuieste orele in asa fel incat sa mai incarci din baterii.
    bafta la test si toate bune pe mai departe!

    • Mulțumesc pentru sfaturi. Am încercat să selectez cât am putut de mult, am multe cursuri la care m-am dus ocazional, dar la seminare nu prea lipsesc pentru că e importanță prezența (nu doar pentru notă, deși e un motiv, ci și pentru că sunt aplicative și aș pierde mult).
      Azi s-a cam dus perioada super aglomerată, cred că o să reușesc să dorm mai mult în sesiune😆

      Mulțumesc! Succes și ție în toate!

Leave a Reply

