Vară

Uneori simt că nu mai știu să scriu. Simt că aș avea o mulțime de chestii de spus, dar când vine vorba să apăs pe taste, mă lasă orice urmă de inspirație. Cred însă că nu e așa. Cred că e doar o fază trecătoare, pentru că încă încerc să mă regăsesc după sesiunea asta. Nu pentru că am fost extraordinar de solicitată și așa mai departe, ci pentru că acum realizez cu adevărat că s-a dus un an de facultate. Gata. Îmi mai iau o zi (sau seară, cum vreți) să mă gândesc la asta și de mâine revin. Am o vară întreagă să învăț mate, să citesc cărți și bloguri, să ascult muzică, să văd filme și seriale și să citesc articole/cărți de profil. Tomorrow is the first day of the rest of my life🙂

Și-o piesă, probabil singura de care nu mi s-a făcut greață, deși am ascultat-o extrem de des la cămin (involuntar, desigur).

One thought on “Vară

Leave a Reply

