Douăzeci [1]

Mai e mai puțin de o lună și gata cu cifra 1 la începutul vârstei mele. Aproximarea mea cum că am douăj’ de ani o să devină foarte exactă cât de curând. Și pentru că am mult timp la dispoziție, pe lângă urmărit documentare, seriale, ascultat muzică și citit, m-am gândit să-mi fac niște liste, să văd dacă scot câte 20 de ”chestii” despre mine.
Și pentru că tot am citit despre călătorii zilele astea, prima listă se intitulează ”20 de locuri în care mi-aș dori să ajung”. (ordinea e aleatorie și nu e o listă cu ”țări”🙂 )

  1. Machu Picchu
  2. Fez
  3. Marrakech
  4. Bali
  5. Taj Mahal
  6. Rio de Janeiro
  7. Piramidele din Giza
  8. Sagrada Familia
  9. Piața Roșie din Moscova
  10. Kremlin
  11. New York (Manhattan, Times Square, Brooklyn Bridge and so on)
  12. Golden Gate Bridge
  13. Tibet
  14. Birmingham Palace
  15. London Eye
  16. Champs Elysees
  17. Tokyo National Museum
  18. Balcic
  19. Cabo da Roca
  20. Canal Grande, Veneția

Sper doar să nu rămână numai o listă🙂

5 thoughts on “Douăzeci [1]

  1. Hey si eu sper din tot sufletul sa vezi toate locurile astea minunate. O intrebare: oare un anumit serial te-a facut sa pui in lista Fez si Rio de Janeiro? :)) Zic si eu!

  2. Sa ajung inaintea ta? In momentul de fata, sincer iti spun, simt ca voi muri in facultatea asta. Macar de mi-ar da statul pensie!

Leave a Reply

