Un an

Iulie. Luni dimineața. Eu stau în pat, îmi sorb cafeaua și îmi mănânc biscuiții cu ovăz. Din când în când mai arunc un ochi pe site-urile de știri, poate-poate aflu ce subiecte s-au dat la bac la română. Nu sunt. Eh, o să aflu eu mai târziu, nu e ca și cum nu mă pot uita la Sex And The City fără să știu. Dar sincer, vreau să văd dacă lor le dă ”Enigma Otiliei”. Mi-am dorit mult să-mi pice romanul ăsta anul trecut.
Anul trecut…

Când a trecut un an? Anul trecut aveam și eu emoții. Mă gândeam și eu dacă am destulă pastă la pix, dacă mi-am luat buletinul și dacă o să-mi pice poezie. Și mă mai gândeam la vacanță, la facultate și la București. Și au venit toate, chiar dacă nu deodată, că așa se spune, ”you can have it all, just not all at once”.

Și dacă e un lucru pe care nu o să-l fac niciodată, ăla va fi să le zic celor care dau bacul chestii de genul: ”Eh, mare chestie. Bacul e nimic pe lângă ce urmează, nu te mai stresa și văita atâta.” Da, bacul e nimic pe lângă ce urmează, dar așa cum eu am avut momentele mele în care simțeam că e prea mult, că nu mai pot, nu mai am chef, că vreau să mă vait, știu că așa au și ei. Da, am avut două sesiuni după care bacul mi se pare o simplă teză, dar când l-am dat eu era cel mai important examen de până atunci. Așa că lăsați oamenii să se vaite, să se streseze, să-și facă griji și dacă puteți, încurajați-i🙂

P.S. Orice ați face la examen, nu uitați: show must go on!😛

One thought on “Un an

  1. Si eu am acelasi sentiment🙂 Si am zis la fel ca tine: toate la timpul lor. Daca stau sa ma gandesc, nu stiu daca intre o sesiune si bac+admitere, as alege ultima varianta. Pentru ca stresul adunat timp de un an e muuult mai greu de suportat decat adrenalina cu 5 zile inainte de fiecare examen :)).
    Have fun la SATC. Si eu l-am vazut de 2 ori :”>

Leave a Reply

