Douăzeci [3]

Gata. Recunosc cu mâna pe inimă: nu pot trăi fără muzică. Cred că viața mea ar fi extraordinar de tristă dacă n-ar exista muzica. Așa că m-am gândit la 20 de melodii care, pentru mine, nu vor îmbătrâni niciodată, pentru că sunt speciale într-un fel anume. Fie că îmi amintesc de ceva, fie că mă fac să visez, să-mi fac planuri sau pentru orice alt motiv.
So, here they are, the happy twenty, cu câte un cuvânt, două, ca explicație🙂

  • Celine Dion – Pour que tu m’aimes encore (școală generală, primăvară, trei fete, trei garoafe; man, this feels like a looong time ago)
  • Michael Bolton – All for love (pentru că da, m-am uitat la ”Clona” și domnul ăsta a cântat într-una din cele mai frumoase scene)
  • Los Lobos – La Bamba (am ascultat melodia asta la magnetofon până s-a stricat banda cred…yo no soy marinero, soy capitan, soy capitan, soy capitan)
  • A.S.I.A. – Dă-mi nopțile înapoi (am dat la schimb temporar caseta mea cu Genius unei colege și am derulat-o de sute de ori ca să ajung la cântecul ăsta, deși era mai în vogă ”Inima mea”)
  • Kaoma – Lambada (seriously, e Lambada, nu are nevoie de explicații)
  • Bon Jovi – Bed of Roses (pe lângă faptul că e așa frumoasă, a fost înregistrată în 1992, deci suntem cam de-o seamă)
  • Tina Turner – The best 
  • Queen – Show must go on (fiindcă o ascult de fiecare dacă când simt că e prea greu, că nu mai pot, că am nevoie de încurajare)
  • Delta Goodrem&Brian Mc.Fadden – Almost Here (pentru că pur și simplu o să fie specială mereu)
  • Los del Rio – Macarena (cine nu a dansat vreodată pe melodia asta?..)
  • Shakira – Underneath your clothes ( e un evergreen pentru mine; am ascultat-o cântată de o colegă de generală, apoi am cineva mi-a pus videoclipul pe un CD, doamne, cât m-am mai uitat la videoclipul ăla!)
  • James Blunt – Goodbye, my lover 
  • Paolo Nutini – These streets (fiindcă am rezonat cu melodia asta când m-am mutat în București)
  • Coldplay – Viva la Vida (fiindcă îmi amintește de niște oameni minunați și niște momente care nu se pot uita)
  • Vama Veche – Epilog (I couldn’t help it)
  • Santana – Maria, Maria (ce pot să spun, îmi place chitara asta de mor)
  • Christina Aguilera – Fighter (pe care o dedic mereu în mintea mea atâtor persoane)
  • Horia Brenciu – Septembrie, luni (ador diminețile, luna septembrie și cafeaua; și-mi place cum cântă Brenciu)
  • Edith Piaf – Je ne regrette rien (fiindcă vreau să trăiesc în așa fel încât să pot cânta asta pe la vreo 80 de ani)
  • Mr. President – Coco Jambo (yep, oldie, but goldie)

Nu le-am numerotat, pentru că nu vreau să fac un top. Eu le iubesc pe toate😆

V-am lăsat, fug să dansez Lambada :>

 

4 thoughts on “Douăzeci [3]

Leave a Reply

