11-le se adaptează

Acum ceva vreme am primit o leapșa de la Camelia, pe care nu am ignorat-o, doar că nu am avut dispoziția necesară pentru ea, am zis că mi-o veni inspirația. Și pentru că de multe ori am probleme atunci când vine vorba de lepșe în ceea ce privește următorii ”jucători” și pentru că inspirația m-a părăsit grav zilele astea și nu pare să revină,  o să mă abțin de la a o pasa și doar vă povestesc 11 lucruri despre mine, plus o să-i răspund Cameliei la cele 11 întrebări ale ei🙂

So, here we go.

  1. I love coffee and chocolate. Ok, and shoes. Chopin. Jazz. And English, as you can see.
  2. Nu-mi place să vorbesc mult la telefon, în schimb îmi plac sms-urile.
  3. Vorbesc mult. În clasa I am fost dată afară din clasă fiindcă vorbeam în timpul orelor. Cam atât de mult vorbesc.
  4. Pot să fiu gata foarte repede și sunt punctuală dacă durează ceva până ajung în locul respectiv. La facultate întârzii mereu, tocmai fiindcă fac doar 3 minute până acolo.
  5. Vreau să învăț rusă.
  6. Mă uit la filme cu război, Holocaust, evrei, deși de fiecare dată zic ”ăsta a fost ultimul!”. Și-mi plac  filmele lui Almodóvar în ultima vreme.
  7. De multe ori sunt control-freak.
  8. Nu știu să înot.
  9. Nu mănânc tort diplomat decât foarte rar, când am poftă, dispoziție, ziceți-i cum vreți. Și trebuie să fie foarte bun. Altfel, anything chocoholic rules.
  10. Aș vrea să am o bicicletă și să nu-mi fie frică să merg cu ea pe stradă în București.
  11. Îmi place să fac prăjituri.

1. De ce ai face leapșa asta?
Pentru că am primit-o de la cineva pe care o citesc zilnic și-mi pune un zâmbet pe buze. Plus, mai am o șansă să scriu ceva pe blog deși nu prea am tragere de inimă zilele astea.

2. O decizie pe care ai luat-o, și-ai schimba-o
Mi-am făcut un piercing în ureche acum vreo cinci ani și era să rămân fără. Fără ureche.

3. ”În dragoste și-n război, totul e permis”. Adevărat sau fals?
Una grea. Nu știu, aș zice că nu.

4. Ce întrebare te face să te fofilezi?
”Câte limbi străine știi?”

5. Subiecte tabu
Istoria, că nu prea știu.

6. Obiectul de care nu te desparți
Telefonul, clar. Da, sunt o dependentă.

7. Muritor sau ne
Muritor, clar. E de ajuns.

8. Ce te întristează
Că n-am bani acum să-mi iau niște pantofi roșii. I’m serious, call me superficial.

9. Ultimul coșmar
Mă fura o tipă pe stradă și pe lângă că voia să taie cureaua unei poșete pe care abia o cumpărasem, deși i-o cedam, numai s-o poarte, că era drăguță, a scos un pistol și a împușcat o femeie. Am realizat ulterior că pe mama. Mda.

10. 3 filme de văzut neapărat
La vita e bella, The Shawshank redemption, Eternal sunshine of the spotless mind

11. Urăști să…
…hmmm. Să spăl vase. Da, asta e.

Gata, asta fu. Am adaptat-o, v-am zis😀

2 thoughts on “11-le se adaptează

Leave a Reply

