Călătoria, nu destinația

… e motivul pentru care mă uit la Gilmore Girls. Știu ce se întâmplă în serialul ăsta, dar mă uit mereu la el cu aceeași plăcere. Încă nu l-am văzut de atâtea ori încât să știu scene întregi pe de rost, dar da, sunt momente în care mă trezesc că spun replicile înaintea personajelor. Și ador asta.
Mă întreba mama zilele trecute cum pot să fac asta, cum pot să mă uit încă o dată și încă o dată, deși l-am mai văzut și știu cum se termină? This is exactly the point. Eu nu mă uit ca să ajung la final, ca să văd cum se termină. Mă uit pentru fiecare episod, pentru fiecare replică, pentru fiecare glumă, pentru fiecare cană de cafea pe care aproape o miros prin ecran. Mă uit pentru că îmi place de Lorelai și Rory, îmi sunt dragi atunci când fac mișto de Luke, atunci când mănâncă, atunci când se ceartă și se împacă și îmi plac glumele lor de interior.
Mă uit la serialul ăsta pentru că îmi place și îmi dă o stare de bine. Motive suficiente, aș zice.😀 M-am gândit la un citat, să las aici o mostră ca să arăt că merită să mă uit la el de un milion de ori, dar în scris nu mai pare totul așa amuzant. Jocul actoricesc face mult, limbajul nonverbal e sfânt, mimică, gesturi plus tonul vocii, toate astea fac din dialogurile alea aparent comune un deliciu. Pentru mine.
Și o să fac călătoria asta de câte ori am chef, pentru că îmi place drumul😀

Lorelai: What do you think – do I look ready to make my way in the world?
Rory: Yes, and if all else fails, you can marry rich.
Lorelai: I love that we always have that option.

Iar teoria asta funcționează în tot felul de domenii. Seriale, filme, cărți, orice. Contează să te simți bine. Până la urmă, când mănânci pizza nu o faci doar ca să-ți potolești foamea, pentru că deznodământul ăsta e până la urmă, o faci pentru că-ți place pizza, gustul, aroma, momentele de dinainte de a te sătura. Călătoria, nu destinația, right?🙂

8 thoughts on “Călătoria, nu destinația

  1. Din aceleasi motive fac si eu multe lucruri, iar la capitolul seriale am vazut Friends de… 3 ori integral si anumite episoade poate de mai multe ori…

Leave a Reply

