Bad day

Socoteala din târg nu se potrivește cu cea de acasă. Unul din lucrurile pe care mama mi le-a repetat până s-a asigurat că n-o să plec din casa ei fără să rețin asta. Eh, am reținut și nici n-o să uit vreodată, fiindcă am avut șansa să mi se confirme de o mie patru sute de ori, cel puțin.
Azi  aveam ceva planuri simpliste. Puțină ordine, ceva bun de mâncare și apoi urma să mă relaxez cu o carte până pe la 6, când trebuia să fiu prezentă în fața laptopului pentru o ședință pe Skype. Între timp, urma să scriu un articol pe blog la care mă gândesc de ceva timp. Dar cum viața nu poate fi programată, nici momentul în care să ți se ardă niște fire la instalația electrică nu poate. Așa am reușit să rămân cu mașina de spălat plină de haine, doar juma-te de casă aspirată și o poftă nebună de chifteluțe cu sos. Inutil să vă mai spun că Michelangelo va trebui să mai aștepte ca să-i dau atenție, că nici pe blog n-o să mai împărtășesc din înțelepciunea mea de om de 20 de ani și că o să mă mulțumesc cu acest articol scurt, iar apoi o să închid laptopul, ca să-mi salvez bateria aproape plină (yay!) în cazul în care reușesc să ajung la ședința aia de vă ziceam.

Acestea fiind spuse, vă doresc o zi cu soare și dacă e palpitantă, să fie în sensul bun, nu așa ca a mea😆

2 thoughts on “Bad day

  1. Inteleg ce zici. Si eu fac parte din categoria oamenilor care traiesc pe baza de to do lists, (aka list freaks :)) ). Nu iti face griji, se intampla des sa nu tick all the boxes pentru ca intervine ceva ce se cheama ‘realitate’ sau incapacitatea omului de a prevede neprevazutul :)) x

Leave a Reply

