Happy two friends

De mai bine de un an de zile suntem foarte fericiți împreună. Eu și Happy, adică🙂 În caz că ați uitat cine e Happy, vă reamintesc că el este o jucărie minunată, fără de care viața mea n-ar fi fost la fel.  N-aș fi avut cum să-mi pierd timpul pe facebook, să fiu în pas cu tot ce se întâmplă în social media, n-aș fi avut pe ce să ascult atâta muzică bună, pe ce să citesc toate blogurile mișto sau manualele despre bani, bănci și modele econometrice și, mai ales, n-aș fi avut cum să scriu articolul ăsta acum.

Sigur că până l-am ales pe el m-am gândit și m-am tot gândit, am căutat păreri și impresii pe net, am încercat și m-am concentrat serios să înțeleg detalii tehnice și să le corelez cu prețurile. O nebunie, vă zic. La un moment dat am zis că nu mă mai interesează, îmi iau acolo unul de care-o fi, laptop să fie, să aibă ecran, taste și boxe și să intre pe net. Și pe urmă a intervenit spiritul de economist din mine: ”ce naiba faci, ne jucăm aici? dacă tot dai banii fără să te gândești prea mult, măcar dă-i și tu pe haine și pantofi, că de-aia ești femeie, nu?”. Mi-am băgat mințile-n cap și am reluat cercetarea.
Între timp am dat peste un articol de la Tomata, care își luase de ceva timp un laptop nou. Acuma, eu nu prea mor după culoarea roșie, decât dacă e la pantofi sau pe unghii și, cu toate astea, mi se cam pusese pata. Ce-ar fi să-mi iau eu un laptop roșu? Adică uite ce mișto e al ei, frumușel așa și vesel și simpatic… După ceva timp s-a terminat și faza asta, pentru că începusem să mă enervez că nu găseam unul care să fie potrivit pentru mine și tehnic, și coloristic.

Mie îmi trebuia un leptopel care să nu mă coste prea mult și care să meargă acceptabil. Adică dacă apăs pe o iconiță să n-am timp să-mi fac unghiile până se deschide, cam așa😛  Și din tot ce citisem eu, ca o profană ce sunt, înțelesesem că e bine să aibă cât mai multă memorie RAM și un procesor decent și mai înțelesesem că dacă nu mă joc chestii solicitante (nu, Spider Solitaire și, ocazional, jocuri  de cuvinte de pe net nu sunt solicitante) placa video dedicată nu e un must. Notat. Îmi trebuia un hard pe care să-mi încapă și mie poze, filme, proiecte, cărți, documente, una, alta și trebuia să fie și cât de cât good-looking. Și încet, încet se conturase în capul meu o imagine a lui Happy-to-be.
Pentru că deja dădusesm o tură prin magazinele din oraș și n-am găsit cine știe ce, am zis că tot comerțul electronic rămâne cea mai bună variantă. De fapt, eu personal sunt o mare fană a lui și mi-am cumpărat o groază de lucruri online, de la haine și pantofi, până la mp3 player și troller, deci mi s-a părut natural să fac căutări pe net. Am cutreierat prin tot felul de magazine online, am comparat firme, culori, procesoare, hard disk-uri, memorii cache, cititor de carduri, porturi usb, hdmi, rpm, sata și tot felul de alte chestii la care auzisem eu că trebuie să mă uit. Am amețit un pic și până la urmă l-am ales pe Happy, un HP drăguț, gri, care are tot ce-mi trebuie mie, inclusiv cititor de amprente (da atât de șmecheră sunt) și sistem de operare preinstalat.

Ne-am certat noi așa un pic în vară, când s-a cam supărat pe mine că n-am avut grijă de el, dar acum suntem bine și nu-mi pare rău de alegerea făcută. Nu e prea pretențios, își face toți banii și mi s-ar fi părut total nepotrivit să-mi iau unul cu tot felul de specificații și funcții care nu-mi folosesc la nimic ținând cont de nivelul la care îl folosesc. Și da, cel mai probabil când Happy o să îmbătrânească, o să-mi aleg tot dintr-un magazin online și următorul laptop și pe același principiu: să se potrivească nu la ce aș avea nevoie dacă aș juca cine știe ce jocuri sau aș lucra în cine știe ce programe complicate, ci la ce am eu nevoie acum. 

Articol scris pentru SuperBlog 2012 – etapa 6.

Leave a Reply

