The H-day

Cu H de la Havasi.

Așteptarea ia sfârșit în seara asta, când o să stau pe un scaun în Sala Palatului cu inima cât un purice și o să aștept ca pianul lui Havasi să mi se infiltreze de tot în suflet și să nu mai iasă de acolo niciodată. Nu cred că am scris până acum pe blog despre muzica omului ăstuia, pe care l-am descoperit abia la începutul verii și nici despre concertul pe care o să-l susțină în seara asta în București. Am spus însă, cu siguranță, că îmi place enorm de mult pianul și atunci cum ar fi fost să-l ratez pe cel mai rapid pianist al lumii?

Concertul o să fie mult mai mult decât un om cu un pian și sunt convinsă că o să mă simt atââât de mică, dar în același timp atââât de mare în seara asta. Și o să am grijă să păstrez undeva toate emoțiile care or să mi se ofere diseară și să nu uit de ele nicicând. Pentru că, în alea două ore, în sală n-o să fim decât eu și orchestra. Simplu.

One thought on “The H-day

Leave a Reply

