Shopping for shops

Acum ceva timp mă bătea un gând să mă apuc de tricotat și croșetat. Băi, nu râdeți, că nu glumesc. Îmi cumpărasem niște andrele, niște fire și o rugasem pe mama să mă-nvețe cum să fac două pe față, două pe dos. Începusem să mă uit și pe un site din ăsta cu knitting sau ceva asemănător, mai ales că o tot văzusem și pe Izzie din Grey’s Anatomy cum meșterește ea acolo dibace și-am zis că sigur pot. Urma să învăț să și croșetez și să-mi fac o mulțime de chestii, broșe, fulare, eșarfe, berete și apoi să le vând pe net. Sigur, între timp mi-am dat seama că nu prea aș avea când să fac chestiile astea, că fabulațiile mele cu ”în timpul liber” aveau să rămână asta, niște fabulații, ținând cont că nu prea am timp liber.

Dacă însă mi-aș fi dus la bun sfârșit planurile, aș fi avut nevoie de un magazin online unde să-mi așez eu frumos pe rafturi produsele, să-mi pun acolo broșe la broșe, să n-amestec eșarfele cu beretele și să-mi amețesc clienții. Atunci n-apucasem să mă gândesc la partea concretă a magazinului ăstuia, că încă nu țineam prea bine andrelele în mână, dar dacă ar fi să mă cuprindă focul creator din nou, acum aș avea cum să-mi fac un magazin în doi timpi și trei mișcări, fără prea multă bătaie de cap, fiindcă există SpringShop. Ce este el? Este un magazin online care vinde… magazine🙂
Intri, îți faci cont, îți pui beretele și ce mai vinzi tu pe rafturi și începi să le spui oamenilor că ți-ai făcut prăvălie, ai produse faine la prețuri imbatabile și să intre să dea o tură. Ce e fain e că ești gata de vânzare în 5 minute și trebuie să plătești doar un preț fix pentru colțișorul ăsta al tău virtual, nu există niciun fel de comision din vânzări. Și asta înseamnă ceva, mai ales la câte mii de euro aș fi făcut eu din fulare, eheee…

Acum, dacă n-aș fi stabilit deja că inima mea e la produsele handmade și m-aș fi gândit să-mi fac eu magazin de magazine, ar fi arătat cam ca SpringShop, dar cu câteva modificări. În primul rând, mie una numele nu prea-mi sugerează că acolo se vând magazine, fiindcă indiferent de câte alte sensuri mai are cuvântul ”spring”, ăla de-mi aprinde beculețul este ”primăvară” și doar la auzul numelui nu m-aș gândi niciodată la ce se vinde aici de fapt. Așa deci, m-aș fi reorientat un pic la nume, dar cum acum e o idee cam târziu, aș pune măcar pe prima pagină o bulină, un chenar (cam ca ăla de te direcționează către prețuri) sau un semn de exclamare , ceva care să-mi atragă mai mult atenția și să-mi spună un fel de ”Cumpără-ți magazin!”. Undeva pe aici.
Pe urmă, nu prea mi-e clar la ce se referă ”Ultimele proiecte”, dar dacă e ce cred eu, mi-ar fi plăcut ca atunci când dau click acolo să se deschidă o altă pagină unde chiar să văd cine, ce magazin și-a mai făcut, nu doar un thumbnail. Cu toate astea, mă gândesc că site-ul e încă la început și probabil că o să apară și ce aștept eu. Și fiindcă sunt o cârcotașă și jumătate și cea mai bună prietenă a diacriticelor, zic sincer că mă cam deranjează estetic faptul că în meniul din partea de sus a paginii îmi apare ”Preturi”, cu t de la toartă, în loc de ț de la țintă. Valabil și pentru ”Platforma”, asta dacă proprietarii n-au vrut neapărat să articuleze cuvântul, în care caz, my bad😀
Dacă mi-ar mai pune și live-chatul și e-mailul acolo jos, la ”Ne găsești online”, ca să nu stau să caut pe la Suport, unde nu mă așteptam să le găsesc, ar fi ideal.

Lăsând la o parte sugestiile astea ale mele, site-ul e fain, se explică destul de bine ce și cum și nu ieși de acolo zăpăcit de cap. Adică da, dacă merg acasă în weekend și mă apuc de croșetat într-un acces de creativitate, cu siguranță că atunci când mă întorc, merg direct pe site și-mi cumpăr un magazin de la ei🙂

Articol scris pentru SuperBlog 2012, etapa 16.

Leave a Reply

