noapte

00:43 – e târziu și ar trebui să dorm, dar nu am mai scris de o veșnicie și mi-e dor.

Aș putea să să spun de ce am renunțat la SuperBlog, de ce nu am mai scris nimic, de ce nu dorm în momentul ăsta, deși mă trezesc la 6, de ce sunt așa obosită și așa mai departe. De fapt, nici nu e mare lucru de spus:  pur și simplu nu am mai avut timp și energie pentru concurs. Îmi propusesem să-l finalizez, dar nu-mi place să fac un lucru doar de dragul de a-l termina, așa că mai bine nu.
În rest, fac ce-mi place. Citesc, învăț, merg la ședințe, învăț să fac fundraising și friendraising, dansez, îmi iau o prietenă acasă pentru un weekend prelungit, fac pe ghidul și fotograful, merg la balet, la teatru și în noaptea în care magazinelor online li se blochează serverele, eu îmi fac bagajele pentru un weekend lângă alți oameni dragi, alături de care voi lucra tot anul. Cinci ore de somn și apoi gata, trei zile minunate.

Mai citesc o poezie și atât.
Dacă aș fuma, aș apăsa acum Publish, mi-aș aprinde o țigară și-aș deschide cartea. Cartea care nu m-a lăsat să o închid ieri, în ciuda parțialului care mă așteaptă marți. Fiindcă așa-s cărțile mișto, le pierzi în mână.

01:02 – dar nu fumez, așa că doar o să deschid cartea. Noapte bună!

Leave a Reply

