Un SMS și-un premiu

Deși decembrie e recunoscută oarecum oficial ca fiind luna cadourilor, eu am norocul să mi se prelungească perioada asta în care primesc și alte cadouri pe lângă atenție🙂 Dar nici la mine nu ține la nesfârșit și odată cu ziua onomastică pot să mai uit de ele pentru o perioadă bună. Cu toate astea, deși azi suntem deja în 9, am primit un SMS prin care am fost anunțată că urmează să mai primesc ceva.

Când am decis să particip la Superblog, în toamnă, îmi doream să pot finaliza competiția, dar din păcate nu am reușit asta, din mai multe motive. Poate anul viitor, cine știe. Cu toate astea, se pare că unuia din sponsori i-au plăcut în mod deosebit anumite articole, printre care și al meu și a decis să-mi trimită o mică atenție. Nu cred că mai are rost să spun că mă bucur și că abia aștept să văd despre ce e vorba, mai ales că vestea a venit în timpul unui seminar de contabilitate, când nu credeam că mă mai poate face ceva să zâmbesc. Se pare însă că SMS-ul de la Luxury Gifts a reușit😀

Pentru că am întrerupt concursul și pentru că nici timp prea mult n-am avut să scriu, n-am apucat să-mi spun vreo părere despre probe, cerințe sau sponsori, dar trebuie să recunosc că și pentru mine probele propuse de cei de la LuxuryGifts au fost printre cele care mi-au plăcut cel mai mult. Nu doar pentru că au fost despre bijuterii, ci și pentru că mi-am putut lăsa imaginația să zburde mai mult. Mi-ar plăcea să am timpul și energia de a participa și anul viitor și m-aș bucura să-i regăsesc printre sponsori🙂

Nu știu care dintre cele două articole mi-au adus premiul: o fi fost cel despre Irina și Moș Crăciunul ei sau cel despre alegerile mai mult sau mai puțin potrivite? Oricare ar fi fost, promit să mă mândresc pe aici cu el când apare😀

7 thoughts on “Un SMS și-un premiu

  1. Pingback: No such thing as ”too many earrings” « Fingerprints

Leave a Reply

