No such thing as ”too many earrings”

A trecut destul de mult timp de când spuneam că urmează să primesc un cadou de la LuxuryGifts și am spus atunci și că o să mă laud cu el pe blog. Deși a ajuns la mine în doar vreo două zile, am fost atât de zăpăcită cu finalul de semestru și cu începutul de sesiune, încât n-am mai apucat să-l prezint aici.
Dar cum e mai bine mai târziu decât niciodată, am ales s-o fac acum. E drept că începusem articolul ăsta acum câteva zile, într-o pauză de cafea, când afară ningea atât de drăguț și cu cât atmosfera era mai plăcută, cu atât cheful meu de învățat scădea simțitor. Din diverse motive l-am amânat pentru azi, când afară e soare, iar cheful meu de învățat e tot în scădere🙂

Legat de cadou, da, eram convinsă că va fi o bijuterie, dar am realizat abia când am deschis pachețelul că ambele mele articole au fost cu și despre cercei și se pare că și sponsorii au ținut cont de chestia asta, așa că mi-au trimis perechea asta așa finuță și drăguță de cercei cu perluțe și tare mă bucur când oamenii care îmi fac cadouri chiar se gândesc la ce mi-ar plăcea și-mi oferă chestii în consecință😀

Mulțumesc încă o dată, LuxuryGifts!

earrings1earrings2

4 thoughts on “No such thing as ”too many earrings”

Leave a Reply

