The break is over

Nu am abandonat blogul, nu am rămas fără conexiune la internet, nu mi-am pierdut toate ideile pe parcurs și, cel mai important, nu am murit. Deși, la cum arătam în ultimele zile din sesiune, oamenii care nu mă văzuseră de ceva timp ar fi putut să se îndoiască de asta pentru o secundă. Lăsând însă glumele macabre deoparte, mi-am petrecut timpul liber din ultima perioadă dormind, fiindcă era lucrul de care aveam cea mai mare nevoie și de aia blogurile, cititul, filmele sau alte activități din categoria relaxare au rămas cu un pas în urmă. Duminică, după ultimul examen, aveam fix 132 de articole necitite în Reader și recunosc cu mâna pe inimă că încă nu le-am parcurs pe toate.

Nu le-am parcurs pentru că am ajuns acasă. Mi-era atât de dor de acasă și am fost atât de ocupată în astea două zile, încât nici măcar n-am intrat să scriu despre cei doi ani de Fingerprints care s-au împlinit la începutul lui februarie. Am fost ocupată în primul rând cu somnul, cu cele treisprezece ore din prima noapte și cele zece din a doua. Am fost ocupată cu statul. Mi-am pus niște gânduri în ordine, am stat cu mama personală și i-am povestit de la chestii de interes național până la cele mai (aparent) insignifiante amănunte, am avut grijă să-mi reobișnuiesc ficatul cu cafeaua adevărată, după toate acele trei și patru în unu-ri din plicurile colorate de la Nes sau Don Cafe și am redeschis, după lupte seculare, Shogun-ul. Am fost ocupată să merg la țară și să mănânc costiță de porc prăjită, cu mămăligă și salată de varză acră și să aflu cine s-a mai însurat sau măritat prin sat.

Am fost ocupată să citesc poezii de Ivcelnaiv. Și să le recitesc. Și apoi să le mai citesc o dată. Am fost ocupată să fiu acasă și să-mi strâng energie pentru toate lucrurile faine care urmează. Pentru un nou semestru plin, pentru niște proiecte minunate, cu oameni minunați, pentru faptul că, deși atât de aglomerați, anii ăștia sunt atââât de frumoși. Poate tocmai pentru că sunt plini.

Am fost ocupată zilele astea, dar gata de-acum🙂

4 thoughts on “The break is over

Leave a Reply

