”sînt zile și zile”

Încă un pic și se făcea o lună de pauză. Not good. Doar că am avut o perioadă în care am început să-mi reorganizez timpul ca să pun în ordine una, alta. Și, printre altele, poate cel mai important lucru e că am început să mă trezesc devreme în fiecare zi (mai puțin în weekenduri, da) și, implicit, să și adorm mai devreme, pentru că la un moment dat nu poți să mai reziști să te trezești la 6:30 și să te culci doar pe la 2-3. Sau, mă rog, eu nu pot să rezist. Și da, mi-e bine, la momentul ăsta chiar simt că din punctul ăsta de vedere am găsit un echilibru și am o stare de spirit mult mai bună în fiecare zi.

Altfel, am început să mai schimb diverse lucruri aparent mărunte, simt nevoia să fac tot mai multe și, mai ales, simt că am energia necesară pentru toate. Desigur, există și zile precum cea de ieri, când simți că ai tot cerul în cap, vorba lui Ivcelnaiv, ”sînt acele zile în care toată ziua e noapte/ de nu te mai scot la lumină nici zâmbet, nici șoapte”. Dar și când trec? E soare, așa cum e azi, mergi încet pe jos până la Romană, te întorci, te oprești 10 minute pe o bancă în parc la Iorga, îți amintești de un om drag, zâmbești, asculți muzică, citești și parcă simți că și cele mai plictisitoare chestii pe care le ai de făcut sunt parcă o idee mai interesante🙂

Sunt zile când nu-ți găsești motivația, când planurile ți se dau peste cap sau când simți că oricum n-o să-ți iasă nimic din ce ți-ai propus. Dar sunt zile cu lalele pe masă și primăvară în gânduri, cafea în cană și muzică în căști, oameni mai zâmbitori pe stradă și plimbări în Cișmigiu. Și nu contează că vin și zile pe care nimeni nu le-ar vrea, cu vânt care te dă jos și-ți strică umbrela, cu chef de dormit când ar trebui să muncești sau cu sunetul ăla al ploii din geam care te face să te gândești la un timp pe care nu-l vei mai primi înapoi niciodată. Nu contează, pentru că până atunci…e astăzi🙂 Și azi e bine.

”Azi e o zi bună… să vedem lumea doar cu ochi buni, cu dragoste şi încredere.” (A.A.)

Leave a Reply

