Niște însemnări

Din categoria chestii care nu au altă legătură între ele decât faptul că mi s-au întâmplat mie sau le-am observat eu🙂 Pentru că e sâmbătă și vremea e capricioasă, iar eu abia îmi mișc capul spre dreapta, așa că nu am un subiect mai serios de pus aici pe foaie.

Oamenii cumpără multe chestii de care nu au nevoie, fiind conștienți de asta. Pun obiectul în coș și zic ”poate mi-o trebui”.
Englezii o trimit la Eurovision pe Bonnie Tyler. Piesa noastră se află pe locuri fruntașe în diverse topuri ale utilizatorilor de pe Youtube pasionați de concursul ăsta.
Serialul ”Suits” este super recomandabil. Pentru intrigi, zic. Nu, nu pentru tipi.
Covrigii cu măr sau cu vișine sunt de o mie de ori mai buni la Luca decât la Petru. Pe onoarea mea.
Trezitul de dimineață și minim 6-7 ore de somn pe noapte fac minuni. Dar, e drept, există dimineți în care nu pricepi de ce sună ceasul.
Am fost la Palatul Parlamentului pentru prima dată. E mișto și trebuie să-mi caut rochie și pantofi, că am o prietenă care cică ea acolo se mărită. Dacă tot a aflat ieri că Palatul Parlamentului și Casa Poporului sunt una și aceeași clădire.
Indiferent de temă, politicienii vorbesc mult și pe lângă subiect. Defect profesional probabil.
Într-una din sălile Camerei Deputaților, un speaker a spus în două rânduri că una din marile probleme în România este corupția. Să zic câte aplauze a primit?
Ambasadorul Irlandei în România știe că la noi sunt 2,5 milioane de hectare de teren agricol neutilizat. Oare cineva de la Ministerul corespunzător are idee?
Cel mai drăguț e când pentru cei mai frumoși pantofi din categoria de preț ”mi-i permit” nu se mai găsește numărul tău.
În autobuze sunt mult mai mulți oameni dubioși decât în metrou.
Florence + The Machine au mari șanse să devină o obsesie pentru mine în următoarele zile.
Nu cred că mă voi plictisi vreodată de Gilmore Girls.
Când ți se pare că uiți de ceva sau cineva, pac, se mai întâmplă câte ceva, așa de la karma, ca să nu.
”Eseu despre orbire” este o carte faină, pe care îmi doresc enorm să o termin zilele astea, dar asta nu se va întâmpla dacă o să citesc tot numai 10 minute pe seară, în timp ce mi se închid ochii.
Asta cu ”poți să faci mult mai multe dacă îți organizezi timpul” nu e bullshit. E uimitor câte poți face până în prânz dacă te trezești devreme.
Marți este o zi mare. Patru ore și jumătate de modelare. Modelarea deciziei financiar-monetare. Am plecat să învăț, că nu se poate altfel🙂

P.S.

2 thoughts on “Niște însemnări

  1. Ma pai tu pana acum nu stiai treaba cu oamenii dubiosi? Haha oricum in tramvai sunt mult mai multi.bine ca nu folosesc.
    Si apropo ASA COINCIDENTA MA?

Leave a Reply

