Sweet nothing

De fiecare dată când trece mai mult timp fără să scriu ceva mă gândesc dacă mai are sens să mă apuc din nou. Și tot discutând eu așa cu mine, ajung la concluzia că da, are rost, dat fiind că un jurnal pe hârtie nu am, așa că aici pot să-mi mai notez și eu una, alta.
Sigur că atunci când am atâtea zile de ”recuperat” apare și problema că nu știu despre ce să scriu mai întâi. Despre alea bune, despre alea rele, despre chestiile importante sau despre alea mai ”uhm, ok”? Și oare ar trebui să scriu ceva cât de cât inteligent, despre un subiect de actualitate sau aș putea să mă limitez la un post despre un film sau o carte? Sau pur și simplu să povestesc chestii din viața mea personală, pe care probabil nimeni nu moare să le citească? Și pe urmă îmi dau seama că și chestii inteligente dacă scriu, tot nu pot să fiu sigură că cineva abia așteaptă să le citească.

Și cum filme n-am prea văzut în ultima perioadă, despre ultima carte citită am scris, că alta n-am mai reușit să citesc, ceva inteligent și profund nu găsesc de discutat chiar acum, mă gândesc să vorbesc, ăv cors, despre mine. Și, că veni vorba, mi-am dat seama încă o dată zilele trecute cam cât de greu e să răspunzi la ”Povestește-ne despre tine!”. Când e vorba despre niște oameni care abia au intrat în viața ta și abia începi să-i cunoști, apare momentul ăla de blocaj și te gândești ce naiba ai putea să le spui. Serios, unul din cele mai ciudate momente.
Dar cum aici nu sunt în fața unor oameni pe care încep să-i cunosc, nu e așa complicat să tot scriu despre mine. Aș putea să scriu despre cum mă doare degetul de la picior, dar ar spune lumea că-s fițoasă. Dar nu sunt, pe bune, am un deget de trei ori cât mărimea lui normală, pansat și aranjat frumos de ți-ar fi mai mare dragul de el, numai dacă ai putea să te și încalți și să ieși la aer un pic. Sau dacă nu l-ai simți în fiecare secundă cum pulsează și ai putea să te bucuri și tu de weekend, că zilele libere nu-s de colea.

Da, că parcă ai atâta și atâta treabă, că n-ai zile libere, nu? Păi nu prea am, că m-am gândit eu că ar fi mișto să învăț și eu una, alta despre prețurile de transfer și m-am apucat de un internship la care am aplicat așa, pe ultima sută de metri, după ce am cântărit argumentele mai ceva ca merele la piață. Așa că dacă nu-s la facultate, lucrez și imediat cum reușesc să nu mai șchiopătez pe stradă, trebuie să-mi pun la loc în program și orele de sală. Că da, de vreo lună și jumătate mai trec și pe acolo. Nu doar că e fun, dar după atâtea ore pe zi pe scaun, mă gândesc că o să ajung peste câțiva ani să mă ridic de pe scaun ca o băbuță dacă nu fac ceva în sensul ăsta. Plus că am reușit să intru într-o pereche de pantaloni mai vechi, ceea ce e un sentiment deloc neplăcut🙂

La momentul ăsta nu mă plâng de nimic. Nu, clar nu e totul perfect, dar mi-e bine. Chiar e una din perioadele alea în care, deși sunt atâtea lucruri care nu merg cum ai vrea tu și atâtea chestii viitoare pentru care trebuie să-ți faci griji, simți că nu poți să te plângi. Nici pentru că nu poți să mergi la cumpărat de pantofi, nici pentru că ți-e dor de anumite persoane sau te gândești la câte n-o să mai apuci să vezi. Nici măcar pentru că n-ai avut o primăvară așa cum ți-ar fi plăcut și că nu te-ai plimbat cu bicicleta încă. Și nici măcar pentru că ai o prietenă dragă care o să plece iar pentru toooată vara și parcă simți de acum dorul. Nu poți, pentru că e una din perioadele alea în care simți că poți să faci atât de multe și că trebuie să zâmbești.

Și mai asculți o piesă, mai schimbi un pansament, mai faci un proiect și mai citești despre studiile de comparabilitate, mai vezi un om drag, te bucuri de weekend, chiar dacă din interior, și zâmbești. Pentru că nu e perfect, dar e sâmbătă. Și e bine🙂

Leave a Reply

