Sta passando novembre

Un an. Un an de când îmi făceam entuziastă bagajele pentru ceea ce credeam că are să fie un weekend de neuitat. Și un an de când am înțeles că ”de neuitat” poate avea un cu totul alt sens decât mi-aș fi dorit.

Sunt unele zile pe care ai vrea să le ștergi din calendar, să nu mai existe și apoi, ca și cum ai pocni din degete, totul să revină la normal. Să afli că a fost doar un semnal de alarmă, ca nu cumva să uiți că nimic nu e veșnic și că oamenii, din păcate, pleacă. Dar nu poți. Și din ziua aia or să-ți rămână pentru totdeauna amintirile (așa incomplete cum știi că sunt) și lecția de viață mult prea dureros predată.

Un an de zile în care mi-aș fi dorit să o pot vedea crescând și mai mult și să-i pot mulțumi pentru toate felurile în care m-a ajutat și motivat fără ca măcar să știe. În care să-i fi putut spune cât de tare m-am bucurat atunci când mi-am dat seama că rochia neagră, pantofii roșii și ”Vii, Ioana, nu?” spuneau de fapt ”Am câștigat!”. Un an de zile în care ar fi trebuit să ne crească și pe noi, să ne asculte și să ne certe, să ne ajute și să ne pună cu picioarele pe pământ. Un an de zile în care am realizat cât e de greu, de fapt, să nu le spui oamenilor la timp ceea ce simți pentru ei și în care mi-am dat seama că unii oameni  îți vor fi modele și vor rămâne acolo, în sufletul și mintea ta, pentru totdeauna.

Un an de zile în care am înțeles ce înseamnă un blocaj emoțional și cum un șoc te poate face să uiți efectiv o parte dintr-o zi. Cum o anumită piesă te poate face să zâmbești de fiecare dată, mulțumind în gând că ai cunoscut-o, iar pe alta să nu o poți asculta sub nicio formă. Un an de zile în care am ajuns să fiu de n ori mai recunoscătoare pentru că am avut șansa să aflu de VIP și să am un interviu pe care n-am să-l uit vreodată. Cu un om pe care n-am să-l uit vreodată.

Un an de zile de când, pentru a învăța tot ce am învățat, a trebuit să pierdem un om. Un om minunat. Mulțumesc, A.A. !

Soyez humains !

One thought on “Sta passando novembre

Leave a Reply

