Conversații în miez de noapte

 

-Ce e zgomotul ăla? Alo, care face zgomotul ăsta?

-Ce vrei, amice? Așa fac eu când mă concentrez, vreo problemă?

-Care eu? Care ești, mă? Aaa…domnul Core, iar dumneata, nimic nu putem face fără să te agiți așa. Un pic mai pe silent se poate? Am niște treabă și tre’ să mă concentrez, nu pot să aranjez toate filmele, și pozele, și cărțile, și documentele astea, nu știu pe unde să le mai așez, că efectiv nu mai găsesc spațiu.

-Păi foarte bineeee, nu te lăudai tu mai ieri că vai ce șmecher ești tu, ce ne-am face fără tine și cei 320 de GB ai tăi, că ni s-ar termina lumea acum?

-Hai nu fi neserios, că ți-am zis de fișierul ăla pe care mi l-a dat să-l păstrez, cu o sută de linkuri către magazine de calculatoare. Ascultă bine la mine, de nu ne paște vreo vânzare second hand sau, mai rău, vreun abandon, să nu-mi spui tu mie hard-disk.

-Ei, mare pierdere! Să fie sănătos, dacă el crede că mai găsește combinație ca noi, n-are decât să caute până n-o mai putea. Și-așa, uite iar am obosit.

-Da, sigur, așa zici acum, dar te-aud eu cum te plângi pe aici că tu nu ieși la pensie așa tânăr, că pe tine cine te mai ia acum la bătrânețe, când deja încep să te doară toate alea și te miști mai greu, că nu mai ai tu timp să-nveți altceva când toată viața n-ai făcut decât asta.

-Dar nu înțeleg de ce i-a venit tocmai acum să caute să ne schimbe, când nu e nici o lună de când a adus-o pe bucățica aia sexy în plus, of, că am și uitat cum o cheamă… zi tu…

-Ramy?

-Așa, da. Păi adică stai să-ți bați capul și după aia, una-două ne dai dracului?

-Băieți, băieți, calmați-vă!

-Ramy, tu ești?

-Eu sunt, eu sunt. Vă zic acum până nu uit, că parcă-l văd că închide prăvălia acum și pa memorie, nu ne schimbă cu totul, fiți pe  pace!

-Dar ce se întâmplă, hai zi, dacă știi, ne ții cu sufletul la gură? Uite-l pe nenea Core cum a început să respire mai greu, nu-l mai chinui!

-Bine, dar un pic mai încet se poate, dacă nu cer prea mult?

-”Ni ni ni ni, un pic mai încet se poate?…”

-Hai bine, îngână-mă tu și-ți mai spune tata mare ce caută șefu’. Câteodată mă întreb de ce nu te aruncă, să scăpăm de tine. De la tot ce ți-a băgat în cap cred că ești așa, dar și tu prea îi ții isonul și păstrezi tot ce-ți dă. Nu mai bine ca mine? Pac, cum mă lasă în pace, cum șterg tot.

-Unitate în diversitate, gen, ce zici de asta? De fapt lasă, zi bârfa!

-Bine, mă, numai pe asta mică, pe Sourcy, caută să o schimbe! Dar șșșt, nu știți de la mine!

-Hait, dar ce a făcut?

logo_marketonline_mic1-Eee, mai degrabă ce nu face! Că asta e problema. De ce crezi tu că suntem așa ca vai de noi în ultima vreme? Ne ține din treabă, asta e faza, că din cauza ei nu putem niciunul să lucrăm perfect. Așa că de câteva zile mă trezesc non-stop că intră pe un magazin online de surse și pierdem ore întregi acolo. Din ce văd, se orientează pe la surse FSP. Îți dai seama că tot ce-mi doresc e să închidă cât mai repede, ca să uit, că mă simt tare vinovată să știu că-i ascund asta lui Sourcy, mi-a fost mereu tare dragă…

-Alo, despre ce vorbiți aici, ce să-mi ascundeți, se întâmplă ceva? Of, că obosită mai sunt, ptiuuuu…

-Uite ne gândeam la cum o să fie atmosfera pe aici când o să ieși tu la pensie și o să ne aducă patronul o sursă Fortron performantă. Na, că acuma știi, m-am răcorit.fsp-logo_mic

-Of, Corey dragă… de când te abții tu, nu? De mult mi-ai fi zis vreo două, că nu mă mai descurc cum trebuie, că nu vă mai motivez suficient, că nu vă mai dau destulă energie… știu, dragă, știu, asta e, nimeni nu-i perfect și de la o vârstă trebuie să te retragi, asta e. Plus că uneori vă zic sincer că muream de mila ălora din front office, ei și-o luau cel mai grav, cine știe de câte ori o fi trântit-o pe domnișoara Keys, vai de tastele ei, săraca. Ei, asta e, sper să găsească oferte la componente și să se gândească bine, să citească atent toate CV-urile, că n-aș vrea să aud despre voi că tot rău o duceți, deși am plecat.

Pentru câteva momente, se lăsă liniștea.

-Hai, gata cu tristețea. Ne pregătim de petrecerea de la revedere, până atunci la treabă, cu drag și spor!

Articol scris pentru SuperBlog 2015 – Proba 14

Leave a Reply

