Program de primăvară

Căutam zilele trecute niște flori și, tot vorbind despre preferințe, m-am entuziasmat toată la gândul că acuș vine luna mai și-mi înfloresc bujorii. După care am făcut un calcul simplu și am realizat că pe vremea când îmi voi putea umple camera cu ei, ar cam trebui să am gata disertația și brusc mi s-a atenuat tot dorul, oricât de dragi mi-ar fi. Dacă sunteți curioși, da, azi-noapte am visat bujori și lucrări de disertație neterminate🙂

Până una-alta, o să mă bucur însă de lalele, o să mă apuc de citit pentru lucrare și de scris. Articole pentru Spring SuperBlog🙂 Oricât de prinsă aș fi și-n oricâte locuri aș avea mintea în perioada asta, mi-a plăcut prea mult astă-toamnă ca să stau doar să mă uit acum. O fi, n-o fi inspirație, o fi, n-o fi timp, eu la 1 martie trecute fix mă aliniez la start.

Primăvară cu soare să aveți!

Leave a Reply

